آشنایی با اپ های کتابخوان

0

?کتابخوان فیدیبو

این اپ اولین و پر مخاطب ترین کتابخوان فارسی است با مجموعه غنی که در هر ژانری کتاب دیجیتالی و حتی صوتی دارد. فیدیبو شعار خود را حسِ خوبِ کتاب خوندن برای همه، همه وقت، همه جا تعیین کرده و این حس را تا کنون در مخاطبان ایجاد کرده است. اگر خواستید کتاب خودتان را به این مجموعه اضافه کنید باید از ناشر کتاب اجازه این کار را بگیرید.

fidibo.com

?کتابخوان طاقچه

با ظاهر زیبا و شعار نزدیکترین کتابفروشی شهر تعامل خوبی با کاربران برقرار کرده است. کتابخانه ی جامعی از کتاب های مختلف با قیمت مناسب در خود گرد آورده و در منوی «کتابگردی» که شبیه یک شبکه  اجتماعی است تلاش کرده تا خوانندگان کتاب، بخش مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. طاقچه برای اپ اندروید و ios و تحت وب نرم افزار ایجاد کرده است.

taaghche.com

?کتابخوان کتابراه

از دیگر اپ های خلاقانه است که نه تنها کتاب را امانت می دهد بلکه کتاب ها را با قیمت مناسب ارایه می دهد، آخر هفته ها کتاب رایگان دارد و در مناسب های مختلف کتاب را با تخفیف به علاقمندان ارایه می دهد.

ketabrah.ir

?خلاصه

در این اپ می توانید خلاصه کتاب های مورد علاقه خود را در چند دقیقه بشنوید. همه‌ی کتاب‌ها به صورت فایل صوتی توسط یک گوینده حرفه‌ای ضبط و منتشر می‌شود که حدودا ۲۰ دقیقه تا یک ساعت این فایل‌های صوتی طول می‌کشد. برای استفاده نیاز به خرید اشتراک دارد.

https://b2n.ir/234676

?بوکاپو

مخصوص افراد پرمشغله است تا در اوقات مناسب به مطالعه بپردازند، این اپ شما را با دریچه‌ای به خلاصه کتاب های روز دنیا آشنا می کند. کاری که با وسواس تا کنون در نشریه پیک مارون انجام دادیم. شاید هم روزی برنامه ای برای این بخش پیاده کنیم. مطالعه خلاصه در شرایط امروز یکی از راه‌حل های خوب برای کسب دانش بیشتر است. در این اپ خلاصه کتاب ها به صورت متنی و صوتی قابل دریافت است.

bookapo.com

? سبکتو

این اپ با پیام بیشتر از پیش بخوان این امکان را به شما می‌دهد تا در این روزهای پر دغدغه بتوانید هر روز یک کتاب نوشتاری یا صوتی خلاصه شده را بخوانید و گوش کنید. میکروکتاب تجربه‌ای جدید از کتابخوانی است که چکیده‌ای مفید از کتاب را در اختیارتان می گذارد و خواندن میکروکتاب‌های ۵۰ دقیقه و نانوکتاب ۲۵دقیقه طول می‌کشد.

sabketo.com

?فراکتاب

فراکتاب هم کتابخوان است و هم یک فروشگاه محتوای دیجیتال اعم از کتاب، کتاب صوتی، سخنرانی و …  بعضی از آثار در فراکتاب علاوه بر متن، حاوی صوت همگام شده با متن نیز می باشند. در این آثار در صفحه مطالعه صوت اثر نیز پخش شده و جمله مرتبط با آن صوت به صورت رنگی مشخص می شود.بر بسترهای اندروید، iOS و وب در دسترس بودمی باشد.

faraketab.ir

?لوکوبوک

این اپ نویسندگی و کتابخوانی را با امکانات شبکه های اجتماعی همساز کرده تا افتخار کند که لوکوبک یک شبکه اجتماعی بزرگ برای کتابخوانی و نویسندگی است.

lookobook.com

لینک کوتاه

اشتراک گذاری

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاه ها